본문 바로가기

음악

Sting (스팅) - my one and only love 한글가사

부부의세계 추천팝이며 영화 라스베가스를 떠나며 OST인 스팅의 my one and only love를 소개합니다.

 

 

 

가사

The very thought of you makes my heart sing

너에 대한 생각은 내 마음이 노래하게 해

Like an April breeze on the wings of spring

봄의 날개 위에 4월의 산들바람처럼

And you appear in all your splendor

그리고 넌 네 모든 영광속에 있는 것처럼 보이지

My one and only love

내 단 하나의 사랑

 

The shadows fall and spread their mystic charms in the hush of night

그림자는 서둘러 오는 밤 가운데 자신의 신비로운 매력을 떨어트리고 퍼트려

While you're in my arms I feel your lips, so warm and tender

네가 내 품에 안겨, 내가 네 입술을 아주 따듯하고 부드럽게 느낄 때

My one and only love

내 단 하나의 사랑

 

The touch of your hand is like heaven, a heaven that I've never known

네 손길은 천국 같아, 내가 전혀 모르는 천국

The blush on your cheek whenever I speak tells me that you are my own

내가 말할 때마다 네 뺨의 홍조는 네가 내 것임을 말해주지

 

You fill my eager heart with such desire

넌 내 열망을 그런 욕망으로 채워

Every kiss you give sets my soul on fire

네가 하는 모든 키스는 내 영혼에 불을 당기지

I give myself in sweet surrender

난 스스로 달콤한 항복에 몸을 던져

My one and only love

내 단 하나의 사랑