본문 바로가기

음악

ZAYN (제인) ft Sia - Dusk Till Dawn 소개

One Direction의 멤버에서 솔로로 2017년 발매한 제인의 (ft Sia) - Dusk Till Dawn을 소개합니다.

 

 

 

가사

[ZAYN]

Not tryna be indie

나 혼자만의 길을 가려는 게 아니야

Not tryna be cool

쿨해 보이려는 것도 아니고

Just tryna be in this

그냥, 이걸 해보고 싶었어

Tell me, are you too?

말해봐, 너도 그래?

Can you feel where the wind is?

바람이 어디 있는지 느껴지니?

Can you feel it through all of the windows inside this room?

이 방안의 모든 창문들을 통해 불어오는 게 느껴져?

'Cause I wanna touch you baby

널 만지고 싶고,

And I wanna feel you too

나도 널 느끼고 싶어

I wanna see the sunrise

해가 뜨는 걸 보고 싶어

On your sins just me and you

너의 죄 위에서, 너와 나 단둘이

[ZAYN/ Sia]

Light it up, on the run

총을 쏘고, 도망가고 있어

Let's make love tonight

오늘 밤 사랑을 나누자

Make it up, fall in love, try

화해하고, 사랑에 빠지고, 노력하자

(Baby, I'm right here)

(난 바로 여기 있어)

But you'll never be alone

넌 절대 혼자가 되지 않을 거야

I'll be with you from dusk till dawn

황혼에서 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

I'll be with you from dusk till dawn

황혼에서 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

Baby, I'm right here

자기야, 난 바로 여기에 있어

I'll hold you when things go wrong

뭔가 잘못될 때면 내가 널 잡아줄게

I'll be with you from dusk till dawn

황혼에서 새벽까지 내가 너와 함께 할 거야

I'll be with you from dusk till dawn

황혼에서 새벽까지 내가 너와 함께 할 거야

Baby, I'm right here

자기야, 난 바로 여기에 있어

I'll be with you from dusk till dawn

황혼에서 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

Baby, I'm right here

난 바로 여기 있어

[ZAYN]

We were shut like a jacket

우린 재킷처럼 닫혀있었지

So do your zip

그러니까 이젠 열어봐

We would roll down the rapids

우린 급류를 타고 내려올 거야

To find a wave that fits

우리에게 맞는 물결을 찾기 위해서

Can you feel where the wind is?

바람이 어디 있는지 느껴지니?

Can you feel it through all of the windows inside this room?

이 방안의 모든 창문들을 통해 불어오는 게 느껴져?

[ZAYN/ Sia]

'Cause I wanna touch you, baby

널 만지고 싶고,

And I wanna feel you too

나도 널 느끼고 싶어

I wanna see the sunrise

해가 뜨는 걸 보고 싶어

On your sins just me and you

너의 죄 위에서, 너와 나 단둘이

Light it up, on the run

총을 쏘고, 도망가고 있어

Let's make love tonight

오늘 밤 사랑을 나누자

Make it up, fall in love, try

화해하고, 사랑에 빠지고, 노력하자

(Baby, I'm right here)

(난 바로 여기 있어)

But you'll never be alone

넌 절대 혼자가 되지 않을 거야

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

Baby, I'm right here

자기야, 난 바로 여기에 있어

I'll hold you when things go wrong

뭔가 잘못될 때면 내가 널 잡아줄게

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 할 거야

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 할 거야

Baby, I'm right here

자기야, 난 바로 여기에 있어

[Just in MV]

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

Baby, I'm right here

난 바로 여기 있어

Could give love to your body

네 몸에 사랑을 줄 수 있어

So, only you can that stop it

그래, 멈출 수 있는 건 너뿐이야

Go, give love to your body

가서 네게 사랑을 줄래

So, only you can that stop it

그래, 오직 너만이 멈출 수 있어

Go, give love to your body

가서 네게 사랑을 줄래

So, only you can that stop it

그래, 오직 멈출 수 있는 건 너뿐이야

Go, give love to your body

가서 네게 사랑을 줄래

Go, give love to your body

가서 네 몸에 사랑을 줄래

But you'll never be alone

넌 절대 혼자가 되지 않을 거야

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

Baby, I'm right here

자기야, 난 바로 여기에 있어

I'll hold you when things go wrong

뭔가 잘못될 때면 내가 널 잡아줄게

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 할 거야

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 할 거야

Baby, I'm right here

자기야, 난 바로 여기에 있어

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

Baby, I'm right here

난 바로 여기 있어

I'll be with you from dusk till dawn

황혼부터 새벽까지 내가 너와 함께 있을게

Baby, I'm right here

난 바로 여기 있어

 

출처 : 욘미 (https://blog.naver.com/ryuym2577/221831076601)